Rebranding en webdesign voor Binnenhuis Scheltinga in Baarn

Stijlvolle woonwinkel in Baarn

We hebben voor Binnenhuis Scheltinga in Baarn de rebranding en het design voor de website verzorgd. Binnenhuis Scheltinga by Millo is een prachtige woonwinkel in het centrum van Baarn.

De oude huisstijl van Binnenhuis Scheltinga by Millo in Baarn sloot niet meer aan bij de doelgroep en bij de sfeer van de woonwinkel. De rebranding moest ervoor zorgen dat de visuele uitstraling aansluit bij de interieurproducten en de sfeer in de winkel, en het moest de huidige doelgroep aanspreken. Uiteraard is de branding toepasbaar op de huisstijl dragers, zoals; social media uitingen, signing van de winkel, de website, drukwerk etc.

Elk branding project starten we met een brainstormsessie. Tijdens deze sessie bespreken we het bedrijf, de doelgroep, de concurrenten, de branche, kernwaarden, doelstellingen en zoeken we naar kansen. De input uit deze sessie verwerken we in de brand identity. Dit bestaat uit: logo, huisstijl elementen, advies in beeldgebruik (moodboard), typografie en kleurgebruik.

Verder hebben we een design en interactief prototype gemaakt van de website. De klant gaat het design zelf laten ontwikkelen door hun webbouwer.

Het resultaat is een chique, eigentijdse look die de sfeer van Binnenhuis Scheltinga benadrukt. Van het logo en de kleurenschema’s tot de logo’s op het pand en de website, elke aspect van de rebranding straalt nu de unieke persoonlijkheid van Binnenhuis Scheltinga uit.

Bekijk het prototype
Binnenhuis Scheltinga by Millo interieur rebranding
Logo binnenhuis Scheltinga
Rebranding Binnenhuis Scheltinga Baarn
Moodboard Binnenhuis Scheltinga
Huisstijl elementen Binnenhuis Scheltinga
Binnenhuis Scheltinga kleuren
Font gebruik BS